Термінові

Відновлюється робота відповідно до плану основних напрямків діяльності ДОЗ ОВА

Відновлюється робота відповідно до плану основних напрямків діяльності Департаменту охорони здоров'я ОВА та заходів у галузі охорони здоров'я Житомирської області на 2023 рік, тому починаючи з травня експертам та координаторам планувати обласні товариства відповідно до плану заходів.

План основних напрямків діяльності Департаменту охорони здоров'я ОДА та заходів у галузі охорони здоров'я Житомирської області на 2023 рік

 

Обґрунтування застосування підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів або електронного каталогу

Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) у будинку за адресою:10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 543,02 кв.м. за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов – відсутність конкуренції з технічних причин):

Згідно зі свідоцтвами про право власності на адмінприміщення від 03.06.2002 р., виданих на підставі рішення виконкому Житомирської міської ради від 30.05.2002р. № 277, адмінприміщення за адресами: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1 та м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, належать територіальним громадам сіл, селищ, міст Житомирської області на праві комунальної власності.

Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем будівлі, де знаходиться службове приміщення Департаменту охорони здоров`я  Житомирської обласної державної адміністрації – нежиле приміщення на третьому поверсі в будівлі за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 543,02 кв. м.

Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради засноване на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області і перебуває в управлінні Житомирської обласної ради. Згідно Статуту підприємство створено з метою підтримання в належному стані адміністративних та інших будівель, переданих йому на праві господарського відання. Відповідно до Статуту комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, затвердженого рішенням п’ятої сесії Житомирської обласної ради VII скликання від 21.07.2016 р. № 325, одним із основних напрямків діяльності комунального підприємства є надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація і охорона будинків та прибудинкових територій, які перебувають на балансі Підприємства, підтримання їх належного санітарного стану, забезпечення надійного функціонування внутрішньо-будинкових мереж тепло-, електро-, водопостачання та водовідведення, проведення їх поточного ремонту.

Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради забезпечує безперебійне та якісне експлуатаційне обслуговування будинків, споруд, службових приміщень, а також надання послуг з утримання адмінбудинків, в яких розміщено Департамент охорони здоров`я  Житомирської облдержадміністрації, та прибудинкових територій. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником послуг з управління нерухомістю, надаваних на платній основі чи на договірних засадах, оскільки є підприємством, створеним задля досягнення конкретної мети і з визначенням конкретних завдань у діяльності, а саме: для експлуатації та утримання в належному санітарно-технічному стані комплексу адмінбудинків Житомирської обласної ради та матеріально-технічного забезпечення на платній основі, що виключає будь-яку альтернативу у виконанні зазначених послуг для замовника.

З огляду на вищевикладене, рішення замовника щодо здійснення закупівлі за предметом закупівлі – Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) у будинку за адресою: 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 543,02 кв.м. за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у зв'язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, оскільки послуги можуть бути надані виключно певним суб'єктом господарювання – Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради – відповідає чинному законодавству.

Перелік документів, якими підтверджується наявність об’єктивних умов відсутності конкуренції з технічних причин щодо здійснення закупівлі:

  1. Лист-підтвердження, що комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є підприємством, яке має всі технічні умови, права та зобов’язання щодо господарського утримання та технічно-експлуатаційного обслуговування адміністративних будинків та споруд Житомирської обласної ради.
  2. Довідка про відповідність комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради щодо надання послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах, відповідно до ДК 021:2015 – 70330000-3 (приймання на себе зобов’язань щодо виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нерухомого майна), за адресою: вул. Мала Бердичівська, 25.
  3. Довідка про банківські реквізити, що зазначатимуться в договорі.
  4. Копії Свідоцтв про право власності на адмінприміщення та Витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права на адмінприміщення за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25.
  5. Копія Статуту комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
  6. Копія ВИПИСКИ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
  7. Копія Витягу № 1606254500916 з реєстру платників податку на додану вартість комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
  8. Копія експертного висновку Українського державно-кооперативного проектно-вишукувального і науково-дослідного об’єднання «УкрНДІагропроект» від 29.04.2020 № 132-02/07.
  9. Копія Розпорядження голови Житомирської обласної ради від 08.03.2023 № 57-К «Про покладення виконання обов’язків директора на Галича М.А».
  10. Розрахунок вартості послуг з утримання будинків та прибудинкових територій на 2023 рік за адресами: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, вул. Мала Бердичівська, 25.

З комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради (код згідно з ЄДРПОУ 04011928) укладено Договір про закупівлю послуг з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) від 16 березня 2023 року №1. Загальна сума Договору становить  73190,40 грн ( Сімдесят три тисячі сто дев’яносто гривень 40 копійок), з урахуванням ПДВ 20 % – 12198,40 грн (Дванадцять тисяч сто дев’яносто вісім гривень 40 копійок). Строк надання послуг: з 01 січня 2023 року по 31 березня 2023 року включно. Місце надання послуг: 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25.

Розрахунок вартості здійснено з урахуванням бюджетних асигнувань (Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів) спеціального фонду Державного бюджету України, встановлених кошторисом на 2023 рік, та згідно з розрахунком вартості послуг на 2023 рік, наданим комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають умовам загальнодержавних стандартів України. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради зобов'язується надавати послуги своєчасно та відповідної якості.

 

 

До відома керівників ЛПЗ області про алгоритм дій з управління вакцинацією щодо дотримання вимог «холодового ланцюга» при використанні вакцин, який може бути рекомендований регіонам в умовах потенційних перебоїв із електропостачанням

  1. 1. Переглянути план розподілу вакцин у межах регіону на основі наступних критеріїв:

1а. Заклади первинної медико-санітарної допомоги (амбулаторії, пункти здоров’я тощо), що надають послуги з вакцинації, можуть зберігати планові вакцини та вакцини проти COVID-19 протягом періоду від 1 тижня до максимуму 1 місяця, якщо вони відповідають таким критеріям:

-         Оснащені (все перераховане в обов'язковому порядку):

●   Функціонуючим холодильником для вакцин об'ємом, достатнім для одномісячного запасу вакцини;

●    Спеціальним пристроєм безперервного контролю температури вакцини (Реєстратор температури);

●    Індикатором заморожування вакцини;

●   Термосумками із двома повними комплектами холодових елементів на кожну (4 холодові елементи на 1 комплект), обсягу яких вистачить для транспортування/тимчасового зберігання всього об’єму вакцин, що знаходяться на зберіганні у закладі;

●    Електрогенератором та паливом до нього обсягом, достатнім для щоденного використання холодильного обладнання для зберігання вакцин протягом щонайменше 15 днів.

●   У разі відсутності можливості встановити електрогенератор, підключити холодильник із вакцинами до джерела безперебійного живлення із ємністю акумулятора/ів - не менше ніж на 12 годин безперервної роботи.

-    Мають відповідно підготовлений персонал:

Наявність персоналу, що пройшов навчання про дотримання вимог «холодового ланцюга» з отриманням теоретичних та практичних навичок, що підтверджено сертифікатом, або відповідним записом у журналі реєстрації інструктажів (всі перераховані вимоги є обов’язковими):

Знання щодо:

● Антигенного складу вакцин для рутинної вакцинації та їх чутливість до різних температурних умов (термочутливі і чутливі до заморожування);

● Порядку забезпечення належних умов зберігання, транспортування, приймання та обліку вакцин, анатоксинів та алергену туберкульозного в Україні затвердженого затверджені наказом МОЗ України від 16.09.2011р. № 595;

● Використання обладнання безперервного контролю температури, термохромних етикеток (VVM) та індикаторів заморозки;

●  Використання термосумок (знання схем розміщення холодоелементів та час їх кондиціювання (відтаювання), тривалість збереження температурного режиму «+2…+8 °С»);

●  Проведення «шейк-тесту» (тест на струшування використовується з метою перевірки, чи була зіпсована чутлива до заморожування вакцина через вплив низької температури (нижче 0 °С);

●  Використання електрогенератора або аккумуляторного джерела безперебійного живлення;

●  Правила протипожежної безпеки.

Такі заклади охорони здоров'я повинні мати всі потужності. За потреби в розподілі вакцин на період понад 1 тижня, заклади охорони здоров'я спрямовують відповідний офіційний запит на структурні підрозділи з питань охорони здоров'я обласних військових адміністрацій та Київської міської військової адміністрації. В даному запиті зазначається зобов'язання закладу негайно звітувати (протягом 24 годин усно та 48 - письмово) про будь-які зміни в обладнанні та персоналі.

За результатами звітування, на рівні структурного підрозділу з питань охорони здоров'я негайно приймається рішення щодо поточного зберігання та наступних розподілів/перерозподілів вакцин.

1b. Заклади первинної медико-санітарної допомоги, які не відповідають критеріям, переліченим у пункті 1а, можуть забезпечити вакцинацію наступними способами, які можуть бути використані окремо або в поєднанні:

●   Щотижневий розподіл вакцини (виходячи з тижневих потреб), якщо в пунктах вакцинації є принаймні всі наступні умови:

✔   виділений функціонуючий холодильник для вакцин;

✔  термосумка;

✔   термометр та забезпечення моніторингу температури не менше двох разів на добу;

✔   лише вакцини, що поставляються з термохромною етикеткою (VVM) і індикатором заморожування.

У закладах охорони здоров'я, які не обладнані приладом безперервного моніторингу температури та не мають електронних температурних записів, доступних протягом усього періоду зберігання, не можна допускати зберігання відкритих багатодозових флаконів з вакциною більше 6 годин  від часу відкриття або до кінця сесії вакцинації в залежності від того, що наступить раніше.

Заклади охорони здоров'я, які отримують вакцину щотижня, повинні бути забезпечені запасом вакцин лише після повного звітування про використання вакцини за попередній період та підтверджених кількостей, що залишилися на наступний тиждень:

✔   Заклади, які не надають офіційного звіту про кількість використаних вакцин, не повинні отримувати новий розподіл  вакцин.

✔   Заклади, які повідомили про залишки вакцин за попередній тиждень, повинні отримати новий розподіл вакцин, скоригований на кількість, залишену в закладі та використану протягом попереднього звітного періоду (тижня). Кількість розподілу вакцин на новий тиждень розраховується за формулою:

(к-ть вакцин на новий тиждень) = (к-ть використаних вакцин минулого тижня) - (к-ть вакцин у залишку з минулого тижня)

Якщо заклад охорони здоров'я прогнозує більш інтенсивне  використання на новий тиждень, ніж на минулий тиждень, це має бути обґрунтовано письмово та погоджено на рівні головного лікаря Центру первинної медико-санітарної допомоги.

Доставка вакцини до закладів охорони здоров'я має бути організована шляхом залучення транспорту та постачання палива на рівні регіональних структурних підрозділів з питань охорони здоров'я.

●  Використання вакцини шляхом проведення розширеної/мобільної сесії вакцинації в організованих колективах (яслах, школах тощо) Забезпечення вакцинації із залученням мобільних бригад для розширеної масової рутинної вакцинації в організованих колективах ( ДНЗ, школах)

  1. 2. Забезпечити участь всього медичного персоналу регіону, що дотичний до зберігання вакцин та надання послуг вакцинації, у базовому онлайн-тренінгу з питань дотримання вимог «холодового ланцюга» та моніторингу температури до кінця листопада 2022 року. Онлайн-тренінг проводиться за підтримки ЦГЗ та міжнародних партнерів (ВООЗ, ЮНІСЕФ, інших організацій), та охоплює такі сфери:

Антигенний склад рутинних вакцин та їх чутливість до різних температурних умов (термочутливі і чутливі до заморожування)

Знання щодо :

●  антигенного складу вакцин для рутинної вакцинації та їх чутливості до різних температурних умов (чутливі до високих та низьких температур);

●  Порядку забезпечення належних умов зберігання,
транспортування, приймання та обліку вакцин, анатоксинів та алергену туберкульозного в Україні затвердженого затверджені наказом МОЗ України від 16.09.2011р. № 595;

●   Використання обладнання безперервного контролю температури, термохромних етикеток (VVM) та індикаторіва заморозки;

●  Використання термосумок (знання схем розміщення холодоелементів та їх час кондиціювання (відтаювання), тривалість збереження температурного режиму «+2…+8 °С»);

●  Проведення «шейк-тесту» (тест на струшування використовується з метою перевірки, чи була зіпсована чутлива до заморожування вакцина через вплив низької температури (нижче 0 °С).

  1. 3. Переконатись, що термін придатності холодильного обладнання, виділеного для вакцини, не сплив або не спливає протягом найближчого часу.
  2. 4. Доручити кожному закладу охорони здоров'я:

Заклади, що зберігають вакцини на будь-який період:

●  Заздалегідь підготувати альтернативні заходи та засоби забезпечення дотримання вимог «холодового ланцюга» з використанням термоконтейнерів/термосумок для вакцин з повним комплектом кондиційованих холодоелементів для тимчасового зберігання вакцин під час відключення електроенергії;

●   Провести навчання персоналу стосовно правил розміщення вакцин до термосумок;

●  У разі відключення електроенергії не відкривати холодильник, де зберігаються вакцини, до появи електроенергії;

●   У разі тривалої відсутності електроенергії (>2 годин), або якщо температура досягла позначки +8С, терміново перекласти вакцини в термоконтейнери або термосумки (бажано прекваліфіковані ВООЗ).

Переконайтеся, що індикатори заморожування та реєстратори температури доступні та поміщені в термоконтейнери  разом із  вакцинами.

●  Електронні записи або роздруковані звіти з моніторингу температури в термоконтейнерах з вакциною під час тимчасового зберігання повинні мати відповідну назву та зберігатися разом із записами щодо тих самих вакцин під час їх зберігання в холодильнику;

●   Спланувати (скорегувати) проведення вакцинальної сесії таким чином, щоб уникнути співпадіння вакцинальної сесії із плановим відключенням електроенергії. Забезпечити основні умови проведення вакцинальної сесії.

Закладам, які проводять виключно мобільні сесії вакцинації:

●   Забезпечити коригування графіку сесій, спланувати мобільні сесії таким чином, щоб уникнути співпадіння із відключенням електроенергії при запланованому проведенні вакцинальної сесії.

 

 

ДУ «Центр громадського здоров′я МОЗ України»

 

Про платформу: Безкоштовні психологічні консультації. Ваша підтримка поруч!

На головній сторінці даного сайту розміщено банер з посиланням на платформу: Безкоштовні психологічні консультації. Ваша підтримка поруч!

Колеги. Уряд відкрив платформу психологічної підтримки для людей, де кожен, хто цього потребує може поговорити/написати психологу. Всі психологи попередньо перевіряються. На платформі запити людей систематизуються у групи, щоб психолог міг обрати свого пацієнта та зв'язатися з ним.

Прошу інформуйте про таку можливу підтримку.

 

Адміністрація ДОЗ ОДА

 


Шановні колеги!!!
Як ви оцінюєте медичне обслуговування в області?
Дайджест

daidzhest

Урядова гаряча лінія

p3_27042018baner

Статистика сайту