Обґрунтування застосування підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів або електронного каталогу
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) у будинку за адресою:10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 543,02 кв.м. за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов – відсутність конкуренції з технічних причин):
Згідно зі свідоцтвами про право власності на адмінприміщення від 03.06.2002 р., виданих на підставі рішення виконкому Житомирської міської ради від 30.05.2002р. № 277, адмінприміщення за адресами: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1 та м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, належать територіальним громадам сіл, селищ, міст Житомирської області на праві комунальної власності.
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є балансоутримувачем будівлі, де знаходиться службове приміщення Департаменту охорони здоров`я Житомирської обласної державної адміністрації – нежиле приміщення на третьому поверсі в будівлі за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 543,02 кв. м.
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради засноване на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області і перебуває в управлінні Житомирської обласної ради. Згідно Статуту підприємство створено з метою підтримання в належному стані адміністративних та інших будівель, переданих йому на праві господарського відання. Відповідно до Статуту комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, затвердженого рішенням п’ятої сесії Житомирської обласної ради VII скликання від 21.07.2016 р. № 325, одним із основних напрямків діяльності комунального підприємства є надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація і охорона будинків та прибудинкових територій, які перебувають на балансі Підприємства, підтримання їх належного санітарного стану, забезпечення надійного функціонування внутрішньо-будинкових мереж тепло-, електро-, водопостачання та водовідведення, проведення їх поточного ремонту.
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради забезпечує безперебійне та якісне експлуатаційне обслуговування будинків, споруд, службових приміщень, а також надання послуг з утримання адмінбудинків, в яких розміщено Департамент охорони здоров`я Житомирської облдержадміністрації, та прибудинкових територій. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником послуг з управління нерухомістю, надаваних на платній основі чи на договірних засадах, оскільки є підприємством, створеним задля досягнення конкретної мети і з визначенням конкретних завдань у діяльності, а саме: для експлуатації та утримання в належному санітарно-технічному стані комплексу адмінбудинків Житомирської обласної ради та матеріально-технічного забезпечення на платній основі, що виключає будь-яку альтернативу у виконанні зазначених послуг для замовника.
З огляду на вищевикладене, рішення замовника щодо здійснення закупівлі за предметом закупівлі – Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) у будинку за адресою: 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 543,02 кв.м. за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у зв'язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, оскільки послуги можуть бути надані виключно певним суб'єктом господарювання – Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради – відповідає чинному законодавству.
Перелік документів, якими підтверджується наявність об’єктивних умов відсутності конкуренції з технічних причин щодо здійснення закупівлі:
- Лист-підтвердження, що комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є підприємством, яке має всі технічні умови, права та зобов’язання щодо господарського утримання та технічно-експлуатаційного обслуговування адміністративних будинків та споруд Житомирської обласної ради.
- Довідка про відповідність комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради щодо надання послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах, відповідно до ДК 021:2015 – 70330000-3 (приймання на себе зобов’язань щодо виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нерухомого майна), за адресою: вул. Мала Бердичівська, 25.
- Довідка про банківські реквізити, що зазначатимуться в договорі.
- Копії Свідоцтв про право власності на адмінприміщення та Витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права на адмінприміщення за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25.
- Копія Статуту комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
- Копія ВИПИСКИ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
- Копія Витягу № 1606254500916 з реєстру платників податку на додану вартість комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
- Копія експертного висновку Українського державно-кооперативного проектно-вишукувального і науково-дослідного об’єднання «УкрНДІагропроект» від 29.04.2020 № 132-02/07.
- Копія Розпорядження голови Житомирської обласної ради від 08.03.2023 № 57-К «Про покладення виконання обов’язків директора на Галича М.А».
- Розрахунок вартості послуг з утримання будинків та прибудинкових територій на 2023 рік за адресами: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, вул. Мала Бердичівська, 25.
З комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради (код згідно з ЄДРПОУ 04011928) укладено Договір про закупівлю послуг з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) від 16 березня 2023 року №1. Загальна сума Договору становить 73190,40 грн ( Сімдесят три тисячі сто дев’яносто гривень 40 копійок), з урахуванням ПДВ 20 % – 12198,40 грн (Дванадцять тисяч сто дев’яносто вісім гривень 40 копійок). Строк надання послуг: з 01 січня 2023 року по 31 березня 2023 року включно. Місце надання послуг: 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25.
Розрахунок вартості здійснено з урахуванням бюджетних асигнувань (Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів) спеціального фонду Державного бюджету України, встановлених кошторисом на 2023 рік, та згідно з розрахунком вартості послуг на 2023 рік, наданим комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають умовам загальнодержавних стандартів України. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради зобов'язується надавати послуги своєчасно та відповідної якості.